Ostuinfo ja tagastamine

Käesolevad lepingutingimused kehtivad OÜ VILLAPAI (edaspidi MÜÜJA) ja Tellija (edaspidi OSTJA) internetipoes aadressiga www.villapai.ee

Ostja tellitud kaupade ostu-müügi tellimuslepingud kaupade suhtes loetakse sõlmituks pärast tellimuse esitamist Tellija poolt ja tellimuse kinnituse saamist Müüja poolt.

Kui olete sobiva toote leidnud, klõpsake toote juures olevale pildile, seejärel valige vajadusel sobiv suurus ja värv ning vajutage nuppu "Lisa ostukorvi". Kui olete toodete valimise lõpetanud, siis valige toodete üleval riba "Soorita ost". Sisesta ostukorvis oma andmed ja kliki "Nõustun üld- ja tagasimakse tingimustega". Vajutage "Edasi tarneviisi valima", pärast valiku tegemist "Edasi maksma" ning siis "Edasi maksma" ning "Soorita tellimus". Kuniks kaup on Tellija ostukorvis ja ostuprotsess on lõpetamata, on see saadaval ka kõigile teistele klientidele. Kui jääte oma ostusoovile kindlaks, tuleb vormistada tellimus.

Süsteemi poolt täitmiseks kohustuslikud väljad on märgitud punase tärnikesega. Olles sisestanud oma andmed lehel „Maksja andmed“, on Teil võimalus valida, kas lasete saata oma tellimuse äsja sisestatud aadressile või mõnele teisele aadressile.

Kauba eest tasumine

Kauba eest saab tasuda eurodes läbi EveryPay pangalingi või ülekandega Villapai kontole. Tellimus jõustub alles pärast tellimuse eest tasumist. 

VILLAPAI OÜ konto LHV pangas on:
EE457700771002346172

Kauba kättetoimetamine

Kaup postitatakse hiljemalt 1-3 tööpäeva jooksul pärast kauba eest tasumist. Selle aja jooksul saate oma e-postile ka teate tellimuse oleku muutusest (teate kauba komplekteerimisest või välja saatmisest). Kui 3 tööpäeva jooksul ei ole sellist teadet tulnud, siis palume kindlasti võtta ühendust Müüjaga pood@villapai.ee

Kauba kättesaamiseks on viis võimalust:

1. Omniva pakk lähimasse postkontorisse. Pakk väljastatakse saajale tema elu- või asukohajärgses postiasutuses. Postkasti või mobiilinumbri olemasolul saabub postisaadetise saabumise teade, mille alusel väljastatakse saadetis saajale teatel kirjas olevast postiasutusest.

2. Omniva pakk valitud pakiautomaati. Paki saab klient kätte enda poolt valitud Omniva pakiautomaadist. Sõnum kapi koodiga saabub kliendi mobiilile.

3. SmartPOST kuller. Selle teenusega toimetatakse kaup Teieni üle Eesti E-L kell 9.00-21.00. Saajale saadetakse hommikul mobiilile teade paki saabumisest, ning kellaaeg, millal kuller saabub.  

4. SmartPOST pakiautomaat. Pakk saabub tellimuse kinnitamisel valitud pakiautomaadi asukohta. Paki saabumise kohta saadetakse Teie mobiilile SMS-sõnum uksekoodiga, mille alusel te kauba pakiautomaadist kätte saate.

5. Kaubale järeletulemine Perela poodi. Palun jälgige Perela lahtiolekuaegu.


Reeglina postitame kauba hiljemalt 1-3 tööpäeva jooksul alates ostusumma tasumisest. Kui tellimuse täitmisel tekib mingil põhjusel viivitus, võtame Teiega kindlasti ühendust.

Tellimuse muutmine ja tellimusest taganemine

Kui soovite oma esitatud tellimusest loobuda, siis palun võtke meiega ühendust esimesel võimalusel telefonil 5783 0353 või saatke vastavasisuline e-kiri aadressile pood@villapai.ee. Kirjas märkige kindlasti ka oma tellimuse number, mida soovite muuta või tühistada. Juhul, kui kaupa ei ole veel teele saadetud, siis tellimus tühistatakse otsekohe. Kui kaup on juba teele saadetud, tühistame tellimuse juhul, kui ostja tagastab kauba puutumatul kujul ning tasub tagastamisega seotud kulud.

Kui MÜÜJA ei saa mingil põhjusel ostja tellimust täita, siis kohustub ta ostjaga ühendust võtma ning tagastama raha 5 tööpäeva jooksul.

Kauba tagastamine

Kui Te ei ole saadud kaubaga rahul ja toodete märgistused on terved, on Teil õigus 14 tööpäeva jooksul alates tellitud kauba kättesaamisest tellimusest taganeda ning kaup kasutamata kujul ja oma kulul tagastada. Kui Müüja on kahjustamata kauba kätte saanud, siis tagastame Teile kauba eest tasutud summa v.a. transpordikulud 5 tööpäeva jooksul. Teade tellimusest taganemise kohta koos pangakonto numbriga, kuhu kanda kauba eest tagastatav summa, saatke palun aadressile pood@villapai.ee. Juhime tähelepanu, et e-poe tooted ei ole alati eraldi kilepakendis. Villapai järgib säästlikku tarbimise põhimõtteid ning püüab vältida topelt pakendamist ning liigset kilekottide ning paberi kasutamist.

Kui kaup ei vasta tellimusele, on saabunud rikutult või esineb sellega muid probleeme, siis palun võtke ühendust aadressil pood@villapai.ee. Kui eksimus on Müüja poolne, siis asendatakse vale kaup või tagastatakse raha 5 tööpäeva jooksul.

Turvalisus

Meie e-poest ostmine on turvaline, Teie isikuandmeid ei avaldata kolmandatele isikutele, neid kasutatakse ainult tellimuse täitmiseks ja tellimusega seotud küsimuste lahendamiseks.  

Villapai OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Villapai OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja EveryPay AS-le.